pwa.navigation.bottom-menu.offer
Românesc

Bühler Evolution B 420 D a fost mutat cu succes din Germania în Coreea și Vietnam

În 2020, fiss machines a demontat cu pricepere două mașini de turnare sub presiune Bühler cu o forță de strângere de 4200 t, le-a dezasamblat și le-a expediat în subansamble în Coreea și Vietnam.

A fost odată ca niciodată două mașini de turnare sub presiune care au fost folosite în operațiuni de turnare în mai multe schimburi pentru producția de blocuri de motoare cu 6 cilindri începând din 2004 și care urmau să fie vândute. Când proprietarul mașinilor de turnare, un producător german de automobile, a oferit pe piața second-hand, în primăvara anului 2020, cele două mașini identice de turnare sub presiune Buhler Evolution B 420 D cu forțe de strângere de 4200 t și un robot de pulverizare, nu era încă clar unde le va duce călătoria aventuroasă a mașinilor folosite. La urma urmei, trebuia mai întâi să se găsească un cumpărător solvabil care să aibă nevoie exact de aceste mașini.

CONSILIERE ȘI REȚEA

Pentru cel mai bun sfat posibil, producătorul a apelat la experții experimentați de la fiss machines. Datorită rețelei mondiale și a cooperării cu partenerii de vânzări din industria turnării sub presiune din aproape toate țările din întreaga lume, a fost stabilit în cele din urmă contactul cu Coreea. Producătorul asiatic căuta celule de turnare pentru producția de carcase din aluminiu pentru rețelele mobile 5G în locațiile sale din Coreea și Vietnam. În scurt timp s-a ajuns la un acord și afacerea a fost încheiată.

PLANIFICARE ȘI DEMONTARE

Acum a venit momentul pentru faza de planificare a complexului proces de dezmembrare și relocare a celor două celule de turnare. Și în acest caz, mașinile fiss au oferit un sprijin prețios cu cei 30 de ani de cunoștințe de specialitate. Împreună, au fost analizate problemele specifice care ar putea apărea în timpul dezmembrării și transportului și au fost elaborate soluții rezonabile. Traseul de la sediul fabricii a reprezentat o provocare deosebită. Bühler Evolution B 420 D are o greutate totală de 270,000 kg. Demontarea și îndepărtarea componentelor grele ale mașinii au fost, în consecință, dificile. Placa cilindrică cu o greutate totală de 73.000 kg a putut fi mutată numai după ce aleea cu subsol a fost asigurată cu 100 de proptele de podea.

Focul de pornire pentru dezmembrarea în Germania a fost tras în martie 2020, cu aproximativ 30 de oameni la locul de muncă. Demontarea a fost gestionată în mai multe schimburi, chiar și sâmbăta și duminica echipa a lucrat cu sârguință. În primul rând, echipa de demontare a demontat echipamentele de automatizare și sistemele de periferie, cum ar fi sistemele de extracție KMA, presa de debavurare WEKO WE 2500, dispozitivele de temperare, cuptoarele de dozare, echipamentele de debavurare grosieră Ertl și etichetarea pieselor, deoarece acestea nu au fost incluse în volumul de livrare convenit.

În aprilie, am continuat cu demontarea roboților de pulverizare Kuka și a celor două mașini de turnare sub presiune Bühler Evolution B 420 D. În timpul dezasamblării și a demontării pieselor de strângere, am fost plăcut surprinși de starea perfectă a platanelor de strângere, a sistemului de basculare și a coloanelor la acel moment. Aceasta a arătat că întreținerea regulată de către tehnicienii de service autorizați, precum și modernizările efectuate au contribuit în mod clar la menținerea valorii. Toate piesele au fost marcate și fotografiate în timpul dezasamblării, iar lucrările complexe de dezasamblare au fost documentate video. În paralel, clientul din Coreea a fost ținut la curent pe tot parcursul procesului de dezmembrare. Din cauza crizei Corona, nu a fost posibil să trimitem propriii noștri tehnicieni. La începutul lunii mai, toate piesele mașinii au fost în cele din urmă demontate, ambalate în mod profesionist și transportate în afara spațiilor fabricii.

TRANSPORT ȘI ASAMBLARE

În calitate de antreprenor general, fiss machines este, de asemenea, persoana de contact pentru transportul unor întregi instalații de turnare. Transporturile de mașini implică cerințe deosebit de ridicate și o planificare individuală foarte mare. Secvența proiectului a fost planificată în conformitate cu cerințele date, astfel încât toate etapele să se potrivească exact ca o roată dințată.

Prima mașină a fost transportată cu camionul și cu un transport special la Hamburg/Bremerhaven și apoi cu vaporul în Coreea. Cea de-a doua mașină pentru Vietnam a fost depozitată temporar lângă Landshut. Între timp, însă, și acest utilaj a fost livrat cu succes. Un total de 8 containere deschise de 40' și 5 pachete speciale pentru fiecare mașină de turnare au fost expediate pe nave RoRo sau în lăzi, unde au avut nevoie de aproximativ 6 săptămâni de călătorie.

Transportul componentelor grele a reprezentat încă o dată o adevărată sarcină pentru mașinile fiss la destinație. La urma urmei, cea mai grea piesă cântărea 65 de tone, iar în Coreea și Vietnam se aplică reglementări diferite pentru transportul rutier față de cele din Germania.

Inițial s-a planificat ca fiss să se ocupe și de asamblarea la fața locului. În cele din urmă, însă, clientul a decis să efectueze el însuși asamblarea și punerea în funcțiune din motive de costuri și din cauza restricțiilor actuale ale Corona. Am oferit sprijinul necesar din Germania și am oferit asistență în măsura în care am putut.